вівторок, 17 листопада 2015 р.

Проект «Конкурс панянок»

Мета і завдання: згуртувати учнів; навчати відповідальності за спільну справу; розвивати вміння складати сценарій конкурсної програми, враховуючи усі деталі; навички проведення заходу; виховувати толерантність та доброзичливість у спілкуванні.


Обладнання: біля сцени ─ лавки для учасниць конкурсу; стіл, стільці, ручки, папір для журі конкурсу; для другого конкурсу ─ відерця з-під морозива чи майонезу, резинові рукавички, наповнені водою, склянка з поділками; для четвертого та п’ятого конкурсів ─ ручки та папір; костюми для Меланки та Малашки.  

Послідовність проведення конкурсів

1.                     Д. З. «Представлення». Представити себе через образ, який розкриває сутність учасниці конкурсу.
2.                     Гумористичний конкурс. «Коза». Проводять ─ Маланка і Малашка(переодягнені хлопці).
3.                     Д. З. Презентувати своє захоплення.
4.                     Казкова реклама.
5.                     Конкурс на кращу промову.
Творчі групи
Усі учні класу

Титули
1.                     Найвишуканіша панянка школи року...
2.                     Найвинахідливіша панянка школи року...
3.                     Найчарівніша панянка школи ...
4.                     Найграціозніша панянка школи ...
5.                     Найдоброзичливіша панянка школи ...
6.                     Найвеселіша  панянка школи ...
Нагороди
Саморобні віночки із стрічок та штучних квітів


Сценарій проведення конкурсу
Починається свято класичним танцем дівчат 8-7 класів.
На сцену виходять двоє ведучих.
Дівчина(декламує вірш Наталки Білоцерківець)
У країні мого серця
Залунали голоси.
Скоро там палац зведеться
Дивовижної краси.

Ширше, вікна! Вище, стіни!
Малярі. Ідіть мерщій,
Намалюйте скрізь картини
Із моїх найкращих мрій!

Це палац мого кохання,
Найсолодшого з кохань.
Грай же з вечора до рання,
Музико моїх бажань!

А із рання до стемніння
Йдіть сюди, мої думки…
Ширше, вікна! Вище, стіни!
Золотіше, молотки!

Хлопець(читає уривок вірша Дмитра Павличка)
В тобі одній люблю я безліч
Жінок, дівчаток і бабусь.
Числа твоїх облич і масок
Я, наче космосу, боюсь.

Боюсь одкинути завісу
Над безміром твого єства.
Люблю я тайну поєднання
В тобі ─ людини й божества…
І. Дівчина: Жіночою красою захоплювались з давніх часів. Її возвеличували й оспівували, вона нікого не залишала байдужим.
Хлопець: Кожна дівчина несе у собі щось неповторне. Звичайно, важлива не стільки зовнішня краса, а й внутрішній світ людини.
Дівчина: Ми хочемо, щоб сьогоднішнє вечір став справжнім святом весни.
Хлопець: Дівчата, як квіти, і можуть милувати не тільки очі, а й душу. Вони особливі й чарівні.
Дівчина: Сьогодні нашим конкурсанткам потрібно буде проявити себе з різних сторін.
Хлопець: Що ж. Давайте запросимо наших учасниць(тут поіменно називає кожну дівчину і вони по черзі виходять).
 Дівчина: Наш конкурс сьогодні оцінюють(по черзі представляє кожного члена журі). Хочу наголосити, що журити вас, шановні панянки, будуть за дванадцятибальною системою.
Хлопець: Перше завдання полягає у тому, щоб представити себе через образ, який розкриває сутність учасниці конкурсу.
Дівчина: Тобто найкраще виражає характер.
 Хлопець: Що ж, давайте розпочнемо наш конкурс із найстаршах. Запрошуємо панянку 11-А класу(по черзі запрошують усіх учасниць)

Виходить ведуча, яка оголошує виступи вболівальників і надає слово журі
─ Я рада вітати вас сьогодні на нашому святі. Дівчата пройшли перший етап конкурсної програми. Вони дуже хвилюються і їм просто необхідна підтримка вболівальників. Готувалися не тільки конкурсантки, а й їх друзі. Поки журі підбиває підсумки першого конкурсу, запрошуємо на сцену уже популярну танцювальну групу 9-Б класу. Зустрічайте!
(Після виступу) А тепер слово передаю шановному журі, для оголошення результатів.

ІІ. Виходять Маланка і Мелашка.
А зараз нашим панянкам доведеться перенестись у село «Козодоївка».
Там ми проведемо наступний конкурс. Суть його полягає в тому, що кожна з учасниць за одну хвилину повинна надоїти чим побільше «молока». 
Виносять атрибути для цього конкурсу. Запускають секундомір. Коли збігла хвилина.
За допомогою цієї мензурки(демонструє) ми виміряємо надої наших панянок. Найточніше це зробить наше журі, тому відправляємо «молоко» у їхню лабораторію.

Оголошення виступу вболівальників
─ З давніх давен жодне українське свято не обходилось без пісні. Тож і сьогодні дарують нам пісню учні 10-А класу. Зустрічайте.

(Після виступу) А тепер слово передаю шановному журі, для оголошення результатів.

ІІІ. Ведуча1. У кожної людини є своє захоплення. Зараз існує багато різних і цікавих хобі.
Ведуча2. Серед сучасної молоді на першому місці  в рейтингу захоплень є кіно. Тоді музика, фотографії, малювання, туризм, читання, колекціонування та інші заняття.
 Ведуча1. Для когось хобі ─ це чудовий спосіб боротьби зі стресом, для іншого ─ спосіб знайти нових друзів, а для декого просто задоволення, релаксація. У багатьох людей хобі стають майбутніми професіями.
Ведуча2. У кожної з наших панянок є своє улюблене заняття. Якому вони віддають частину свого вільного часу. Ми впевнені. Учасниці з радістю розкажуть нам про свої хобі.
Ведуча1. Тож запрошуємо учасницю від 9-А класу(по черзі оголошують усіх конкурсанток)

 ─ Багате своїми можливостями мистецтво… Красиві звуки пісень, красиві танці полонять наші серця. А яке велике місце в духовному світі людини займає поезія!.. Краплинку цієї радості подарує нам учениця 9-А класу Бойко Юлія, яка захоплюється поезією. До вашої уваги вірш «І всі несправжні, навіть я…».

(Після виступу) А тепер слово передаю шановному журі для оголошення результатів.

ІУ. Ведуча: А тепер настав час казкової реклами. Ви повинні створити рекламу на задану тему, використавши образи або сюжет будь-якої казки. На підготовку даємо вам  7 хвилин. Тема: «Школа майбутнього».

(Оголошення наступного виступу) Запрошуємо вболівальників 10-А класу

  Ведуча:  А тепер реклама на нашому каналі. Прошу до слова най сміливішу панянку.

(Після виступу) Слово передаю шановному журі, для оголошення результатів.
У.  ВедучаІ: Ораторське мистецтво цінується здавна. Дар слова ─ це найкращий спосіб вираження різноманітних процесів внутрішнього життя людини, могутнє знаряддя підкорення своїй волі інших, засіб живого спілкування.
Ведуча ІІ: Сильний, але не різкий, не тріскучий чи хрипкий, а м’який і співучий голос ─ це природний дар, нічим не замінне надбання актора і художнього читця, диктора і, звісно, оратора. Якщо при цьому оратор своїм голосом не зловживає, не відволікає звучністю своєї мови від її змісту, можна вважати, що він майстер своєї справи, адже не кожного природа наділяє музичним чи просто привабливим голосом.
 ВедучаІ: Талановита ораторська мова пластична, емоційна, так сказати, внутрішньо, по своїй образності та предметності. І в такому випадку темпераментність не зовнішня, не показна, а реальна, правдива. Імпровізація, як і вміння красиво говорити, є однією з найважливіших складових успішного життя.
Ведуча ІІ: А суть нашого конкурсу полягає в наступному: учасниці отримують таке завдання. Уявіть, що Ви переможниця конкурсу «Міс Всесвіт Ведуча ІІ:» і у вигляді виграшу Ви отримали 250 000 чупа-чупсів. З ким будите ділитись і що робитимете з ними взагалі? На роздуми дається 7 хвилин. Шановні учасниці, приступайте. Удачі!

─  Поки панянки готуються до останнього конкурсу, вашій увазі пропонують свій виступ 11-А клас.

ВедучаІ: До виголошення промови запрошується (по черзі оголошують всіх учасниць)

─ Залишились лічені хвилини до закінчення свята. Ось-ось журі оголосить результати конкурсної програми. А поки що дивимось танцювальне вітання від дівчат 7-8 класів.
Ведуча ІІ: Шановне журі! Вам слово.

(Журі підбивають підсумки. Кожна учасниця конкурсу отримує свій титул, двоє ведучих(дівчина несе на таці стрічки, а хлопець пов’язує їх панянкам на голову) нагороджують дівчат-учасниць конкурсу)

ВедучаІ: На цьому наше свято закінчено. До нових зустрічей!

Проект здійснили:
учні 8-А класу,
класний керівник Ходюк О. С.,
учасники конкурсу ─ учениці 9-11 класів,
класні керівники 9-11 класів,
 вболівальники,
журі конкурсу

Немає коментарів:

Дописати коментар