Літературна студія «Блакитна троянда»
Літературні проекти
Поезія - країна мого серця
(Засідання
поетичного салону)
Літературна студія «Блакитна троянда»
Літературні проекти
Поезія - країна мого серця
(Засідання
поетичного салону)
О Україно!
Хай нас людство судить…
(літературно-хореографічна композиція)
Літературно
- хореографічна композиція
“О
Україно! Хай нас людство судить...”
(присвячена
створенню Української Головної Визвольної Ради та утворенню Народного Руху
України)
Пам’ять ─ нескінченна книга
(ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ЖЕРТВ ГОЛОДОМОРУ)
Представлення
проекту
О Україно!
Хай нас людство судить…
(літературно-хореографічна композиція)
Літературно
- хореографічна композиція
“О
Україно! Хай нас людство судить...”
(присвячена
створенню Української Головної Визвольної Ради та утворенню Народного Руху
України)
Пам’ять ─ нескінченна книга
(ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ЖЕРТВ ГОЛОДОМОРУ)
Представлення
проекту
Інсценізація за повістю Уласа Самчука “Марія”
Людина
великої відваги
(Олена Теліга – правдивий майстер життя)
(фестиваль-конкурс
театральних колективів “Діти Мельпомени”)
Номінація:
“Я честь віддам
титану Прометею, що не творив своїх людей рабами!”
Тема: “Становлення юної особистості в суспільстві”
Мета: розкрити тему через життя і творчість Олени Теліги
Завдання: “творити справді нову душу нації...”
Форма: поєднання жанрів: театр біля мікрофона + театр одного
актора
Людина
великої відваги
(Олена Теліга – правдивий майстер життя)
(фестиваль-конкурс
театральних колективів “Діти Мельпомени”)
Номінація:
“Я честь віддам
титану Прометею, що не творив своїх людей рабами!”
Тема: “Становлення юної особистості в суспільстві”
Мета: розкрити тему через життя і творчість Олени Теліги
Завдання: “творити справді нову душу нації...”
Форма: поєднання жанрів: театр біля мікрофона + театр одного
актора
Найкращі знавці міфів Стародавньої Греції
КОНКУРС ЗНАВЦІВ МІФІВ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ
(СЦЕНАРІЙ ПОЗАКЛАСНОГО ЗАХОДУ ДЛЯ 6 КЛАСУ)
ПРОГРАМА КОНКУРСУ
І. Слово
вчителя .
ІІ. Інсценізація восьмикласниками адаптованого
давньогрецького міфу «Яблуко розбрату» .
ІІІ. Слово вчителя. Представлення суддів.
ІV. Конкурси:
1) представлення команд (домашнє завдання);
2) бліц-турнір (яка з команд першою відповість на
запитання);
3) змагання ораторів (два етапи: дві теми для
обговорення);
4) інсценізація міфу (за вибором команд; домашнє
завдання);
5) конкурс для вболівальників «Плакат-ілюстрація до
міфу (домашнє завдання);
6) конкурс для всіх учасників команди (пояснити
переносне значення крилатого вислову);
7) відтворити міф рухами і мімікою в ролях за словами
автора.
V. Підсумки.
Літературна студія «Блакитна троянда»
Досвід роботи
Найкращі знавці міфів Стародавньої Греції
КОНКУРС ЗНАВЦІВ МІФІВ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ
(СЦЕНАРІЙ ПОЗАКЛАСНОГО ЗАХОДУ ДЛЯ 6 КЛАСУ)
ПРОГРАМА КОНКУРСУ
І. Слово
вчителя .
ІІ. Інсценізація восьмикласниками адаптованого
давньогрецького міфу «Яблуко розбрату» .
ІІІ. Слово вчителя. Представлення суддів.
ІV. Конкурси:
1) представлення команд (домашнє завдання);
2) бліц-турнір (яка з команд першою відповість на
запитання);
3) змагання ораторів (два етапи: дві теми для
обговорення);
4) інсценізація міфу (за вибором команд; домашнє
завдання);
5) конкурс для вболівальників «Плакат-ілюстрація до
міфу (домашнє завдання);
6) конкурс для всіх учасників команди (пояснити
переносне значення крилатого вислову);
7) відтворити міф рухами і мімікою в ролях за словами
автора.
V. Підсумки.
Літературна студія «Блакитна троянда»
Досвід роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар