...........................................................................................................................................
Фрагмент аналізу поетичного твору
Тема. Свіжість і несподіваність поетичних асоціацій у вірші Лі Бо «Входжу в річку…»
........................................................................................................................................
Аналіз
художнього твору в контексті стильових особливостей «великої епохи»
(фрагмент уроку)
Тема.
Конфлікт «природної людини» Гурона і французького суспільства як центральний у
філософській повісті Вольтера «Простак»
...........................................................................................................................................
Проблемно-тематичний
аналіз твору
Райнер
Марія Рільке «Пісня про Правду»
............................................................................................................................
Приклад роботи
над визначенням індивідуального стилю письменника
(фрагмент уроку позакласного
читання)
Тема.
Інакшість жінки через призму жіночої свідомості в новелі Ольги Кобилянської
«Valse melancolique»
........................................................................................................................................
Тема.
Поезія серця Лесі
Українки. «Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти»
Мета:
навчати учнів аналізувати поетичний твір за алгоритмом; розвивати аналітичні
здібності, відчуття поетичного образу; виховувати милосердя, відданість справжньому почуттю.
Обладнання:
збірка творів Лесі Українки, портрети
Лесі Українки та С. Мержинського, запис фортепіанної мелодії.
Епріграф. Любов довготерпить, любов милосердствує…
1Кор. 13
.....................................................................................................................................
10 клас
Тема.
Внутрішня драма Жульєна Сореля як наслідок конфлікту його із суспільством
..........................................................................................................................................
9 клас
Тема.
Образ «маленької людини» у повісті М. Гоголя «Шинель»
....................................................................................................
6 клас
Сценарій уроку за технологією
розвитку критичного мислення
із застосуванням аналізу «слідом за автором»
Тема: Р. Д. Бредбері. «Усмішка»
.........................................................................................................................................
Біографічний
аналіз художнього твору
10
клас
Тема.
Федір
Достоєвський ─ знавець «глибин душі людської».
.........................................................................................................................................
Урок
із використанням біографічного
методу у процесі аналізу художнього твору
7 клас
Тема. Райнер Марія Рільке (1875 ─ 1926).
«Пісня про Правду». Рільке й Україна. Україна та її історія очима австрійця.
...........................................................................................................................................
5 клас
Тема. Побачити велике у малому
Виразне читання хоку Мацуо Басьо
М
..............................................................................................................................................
7 клас
Тема. Героїчне минуле в літературі. Вальтер Скотт.
«Айвенго»
.............................................................................................................................
.............................................................................................................................
10 клас
Тема. Засудження жаги до наживи, холодного розрахунку та
бездуховності суспільства в романі Чарлза Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»
Ме
Немає коментарів:
Дописати коментар