Розробки уроків



Фрагмент аналізу поетичного твору
Тема. Свіжість і несподіваність поетичних асоціацій у вірші Лі Бо «Входжу в річку…»

 ........................................................................................................................................

                  Аналіз художнього твору в контексті стильових особливостей «великої епохи»
(фрагмент уроку)
Тема. Конфлікт «природної людини» Гурона і французького суспільства як центральний у філософській повісті Вольтера «Простак»


........................................................................................................................................... 


 Проблемно-тематичний аналіз твору

Райнер Марія Рільке «Пісня про Правду»




............................................................................................................................
                 Приклад роботи над визначенням індивідуального стилю письменника
(фрагмент уроку позакласного читання)
Тема. Інакшість жінки через призму жіночої свідомості в новелі Ольги Кобилянської «Valse melancolique»


 ........................................................................................................................................


Тема. Поезія серця Лесі Українки. «Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти»
Мета: навчати учнів аналізувати поетичний твір за алгоритмом; розвивати аналітичні здібності, відчуття поетичного образу; виховувати  милосердя, відданість справжньому почуттю.
Обладнання: збірка творів Лесі Українки,  портрети Лесі Українки та С. Мержинського, запис фортепіанної мелодії.

Епріграф.                                                       Любов довготерпить, любов милосердствує…
1Кор. 13
.....................................................................................................................................
10 клас
Тема. Внутрішня драма Жульєна Сореля як наслідок конфлікту його із суспільством
..........................................................................................................................................

9 клас
Тема. Образ «маленької людини» у повісті М. Гоголя «Шинель»

....................................................................................................

6 клас

Сценарій уроку за технологією  розвитку критичного мислення
із застосуванням аналізу «слідом за автором»
Тема:  Р. Д. Бредбері. «Усмішка»

.........................................................................................................................................

Біографічний аналіз художнього твору

10 клас
Тема. Федір Достоєвський ─ знавець «глибин душі людської».
.........................................................................................................................................


 Урок із використанням біографічного 
методу у процесі аналізу художнього твору
7 клас
Тема. Райнер Марія Рільке (1875 ─ 1926). «Пісня про Правду». Рільке й Україна. Україна та її історія очима австрійця.

...........................................................................................................................................




5 клас
Тема. Побачити велике у малому
           Виразне читання хоку Мацуо Басьо
М
..............................................................................................................................................

7 клас
Тема. Героїчне минуле в літературі. Вальтер Скотт. «Айвенго»
.............................................................................................................................
10 клас
Тема. Засудження жаги до наживи, холодного розрахунку та бездуховності суспільства в романі Чарлза Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»
Ме

Немає коментарів:

Дописати коментар